پشتیبانی و تحویل به موقع سود پرک

تحویل به موقع سود پرک در تهران و سایر شهر های کشور

تحویل به موقع سود پرک درمرزهای خروجی از جمله سرخس، اینچه برون، مهران، بندرعباس و…

کیمیا شیمی مفتخر است در راستای تأمین نیاز صنایع داخل و خارج کشور با بسته بندی اصولی و پشتیبانی و تحویل به موقع ، به تولید سود پرک می پردازد.

سود پرک از سود مایع پتروشیمی تولید می گردد بدین صورت که سود مایع ۵۰% طی فرآیند تولید ، پس از تبخیر آب موجود در آن به روش ممبران، به سود پرک با خلوص ۹۹-۹۸% تبدیل می گردد که مطابق با استانداردهای جهانی ست. سود پرک تولید شده پس از انتقال به دستگاه های خنک کننده تبدیل به پولک سفید یا سود پرک جامد می شود.

سود پرک کیمیا شیمی در کیسه های دوجداره (لمینیت دار) پلی اتیلن و پروپیلن با دوخت مناسب بسته بندی می شود و بنا بر سفارش مشتری به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی و یا کیسه جمبو بگ یک تنی (شامل ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی) ، که بصورت پالت و شرینگ شده نیز عرضه می گردد.

کیمیا شیمی ، آمادگی دارد خالص ترین سود پرک خود را به كليه شركتها، کارخانجات داخلی و صادركننده های محترم با قیمت پایین تر از قیمت جهانی به کشورهای مختلف با انجام تشریفات امور گمرکی (اظهار صادراتی) در اسرع وقت تحویل نماید. لذا در صورت وجود هرگونه مغایرت سود پرک ارسال شده با آنالیز، کارشناسان ما پیگیری و پشتیبانی لازم را انجام داده تا رضایت شما را جلب نمایند. کیفیت برتر ، قیمت مناسب و تحویل به موقع سود پرک شعار ماست .