مناسب ترین قیمت سود پرک در کشور

مناسب ترین قیمت سود پرک در کشور

قیمت سود پرک

کیمیا شیمی مفتخر است سود پرک را با کیفیت بالا و خلوص ۹۹-۹۸% به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کند . سود پرک کیمیا شیمی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی دوجداره (شامل لایه داخلی پلی اتیلن و لایه بیرونی پلی پروپیلن) و نیز درصورت درخواست به صورت پالت و شرینگ شده به مشتری عرضه می گردد . قیمت سود پرک کیمیا شیمی در مقایسه با کیفیت بالای آن که مطابق با آنالیز به مشتری ارائه می شود، بسیار مناسب است .

کیمیا شیمی همواره رضایت مصرف کنندگان، خریداران و کارخانجات تولیدی کشور که سود پرک (سود کاستیک) خریداری می نمایند را به طریق اصولی و منطقی تضمین می نماید. کیمیا شیمی با بهره گیری از سود مایع پتروشیمی به عنوان ماده اولیه ، توانسته است با اتکاء به چرخه خط تولید نوین و بهره مندی از دانش علمی روز سود پرک با کیفیت بالا و آنالیز ۹۹-۹۸% و در بسته بندی اصولی و صحیح تولید و عرضه بازار نموده و در این راستا سهمی از بازار سود پرک کشور را در قیاس با برندهای مطرح کشور از آن خود نموده است. این درحالی ست که قیمت سود پرک کیمیا شیمی نسبت به کیفیت آن ارزان تر و مناسب تر می باشد.

سودپرک در تهیه مواد شیمیایی گوناگون ، خنثی کننده در تصفیه نفت ، کاغذ سازی ، صنعت شوینده ها و صابون ، تصفیه روغن های خوراکی ، احیای ستون های مبادله یونی و … کاربرد دارد.
قیمت سود پرک با خلوص ۹۸% را از ما بخواهید .