سود پرک صادراتی

سود پرک صادراتی کیمیا شیمی
کیفیت عالی سود پرک صادراتی
سود پرک صادراتی مطابق آنالیز
تحویل به موقع سود پرک صادراتی
قیمت مناسب سود پرک صادراتی
بسته بندی اصولی سود پرک صادراتی
تضمین کیفیت| خدمات برتر |اظهار صادراتی

سود پرک کیمیا شیمی با استفاده از خط

سود پرک صادراتی

تولید نوین و با بهره گیری از پرسنل مجرب در راستای تأمین نیاز صنایع داخل و خارج کشور و با هدفمندی صادراتی به تولید سود پرک (Caustic Soda Flakes)می پردازد.
محصول سود پرک کیمیا شیمی از کیفیت بالایی برخوردار است و براساس نتایج آزمون آزمایشگاه های معتبر بین المللی، خلوص آن برابر با %۹۸ تا ۹۹ می باشد که مناسب صادرات است و به متقاضیان مطابق با آنالیز ذکر شده بدون کم و کاست در داخل و خارج از کشور عرضه می گردد. بازرسی سود پرک تولیدی کیمیا شیمی توسط شرکت های بازرسی بین المللی از جمله SGS صورت می گیرد و برمبنای گزارش شرکت های بازرسی بین المللی تضمین می شود.

کیمیا شیمی، آمادگی دارد خالص ترین سود پرک صادراتی خود را به كليه شركتها، کارخانجات و صادركننده های محترم با قیمت پایین تر از قیمت جهانی به کشورهای مختلف با انجام تشریفات امور گمرکی (اظهار صادراتی) در اسرع وقت تحویل نماید.

محل تحویل:
سود پرک صادراتی تحویل مرز های خروجی کشور از جمله مرز سرخس، اینچه برون، دوغارون، مهران، باشماق، نودوز، بازرگان، بندر عباس و سایر مرز های خروجی کشور می گردد.

همچنین سود پرک کیمیا شیمی، نامی آشنا و شناخته شده در صادرات به کشور های ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، اکراین، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، ترکیه، دبی و … می باشد.

بسته بندی:
سود پرک کیمیا شیمی با کیفیت ترین کیسه های دوجداره (لمینیت دار) پلی اتیلن و پروپیلن با دوخت مناسب بسته بندی می شود و بنا بر سفارش مشتری به صورت کیسه های سفارشی ۲۵ کیلویی و یا کیسه جمبو بگ ۱ تنی (شامل ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی)، همچنین پالت و شرینگ شده عرضه می گردد.