تولید کننده مستقیم سود سوز آور

کیمیا شیمی تولید کننده مستقیم سود پرک در ایران است. سود سوز آور کیمیا شیمی با تکنولوژی دیواره متخلخل (ممبران) تولید می شود . پس از انتقال سود مایع ۵۰% پتروشیمی توسط کانتینر های مخصوص حمل سود به خط تولید کیمیا شیمی و بعد از تبخیر آب موجود در آن به سود پرک با خلوص ۹۹-۹۸% تبدیل می شود که مطابق با استانداردهای جهانی ست. این سود سوز آور در کیسه های ۲۵ کیلویی دوجداره که شامل لایه بیرونی پروپیلن و لایه داخلی پلی اتیلن است ، بنا بر سفارش به صورت پالت و شرینگ شده به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود . در صورت در خواست امکان بسته بندی به صورت جمبوبگ ( ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی ) نیز وجود دارد.

سود سوز آور در صنایع مختلف دارای کاربرد بسیار فراوانی ست . این ماده پرکاربرد در صنعت چرم سازی ، تولید و بازیافت کاغذ ، صنعت خودروسازی ، نساجی ، صنعت الکل سازی ، صنعت نساجی ، صنعت داروسازی ، پلاستیک ، صنایع پترو شیمی ، آرایشی بهداشتی و صنایع غذایی از جمله شیر و لبنیات ، روغن خوراکی ، شیرین سازی زیتون  و … استفاده ی فراوانی دارد . به صورتی که از جمله مواد اصلی صنایع به شمار می رود.

کیمیا شیمی تولید کننده سود سوز آور با خلوص ۹۸% و مطابق آنالیز و قیمت بسیار مناسب می باشد . سود سوز آور ۹۸% را از ما بخواهید.

جهت ثبت سفارش سود سوز آور کیمیا شیمی می توانید از طریق سفارش آنلاین و یا تلفن ها و ایمیل ذیل اقدام نمایید.

با تشکر
کیمیا شیمی

تلفن واحد فروش :
۸۸ ۹۷ ۹۶ ۴۶ (۲۱) ۹۸+

فکس :
۸۸ ۹۹ ۷۷ ۳۵ (۲۱) ۹۸+

موبایل کارشناس فروش :
۱۳۳ ۲۴ ۲۴ ۹۱۲ ۹۸+

ایمیل :
info[at]kimiashimi.com